Werken in Canada - Reisverslagen van Bastiaan de Groot - WaarBenJij.nu Werken in Canada - Reisverslagen van Bastiaan de Groot - WaarBenJij.nu

Werken in Canada

Canada. Een land van uitgestrekte bossen, blauwe meren en sneeuw. Heel veel sneeuw. Altijd al wilde ik kennis maken met die prachtige natuur en de mensen die het land hun thuis noemen. Nu gaat het gebeuren. Ook wilde ik naast het reizen graag werken. Daarom werk ik het winterseizoen op het skioord Silver Star. Daarna ga ik reizen en werken, zie ik wel wat er op mijn pad komt. Laat het avontuur beginnen!

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

Week van laatsten

16 Maart 2014

Dooi en 'Nederlandse' sneeuw

05 Maart 2014

Langlaufen, Revelstoke en mijn eerste double black

23 Februari 2014

Afscheid, ziekte en zomerplannen

11 Februari 2014

Victoria en Calgary
Bastiaan

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7018

Voorgaande reizen:

17 November 2013 - 17 Juli 2014

Werken in Canada

Landen bezocht: